Stretching

pasmo-biodrowo-piszczelowe

Zajęcia mają za zadanie w funkcjonalny, świadomy sposób rozluźnić, rozciągnąć i mobilizować mięśnie dla zdrowia i dobrego samopoczucia ciała i ducha. Zajęcia odbywają się przy spokojnej, relaksującej muzyce, nastawione są również na prawidłowy, głęboki oddech. Odprężenie, wyciszenie, głębsza świadomość własnego ciała to wizytówka tych zajęć.

STRETCHING (czyli rozciąganie) są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy Pilatesu.

Trener proponuje zwykle – w zależności od kondycji i zaawansowania grupy – trzy wersje każdego ćwiczenia: łatwą, średnią i trudną. To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecane tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Wbrew pozorom stretching nie jest leniwą formą fitnessu. Wykonując te ćwiczenia, można się porządnie zmęczyć.

Także ci, którzy dużo trenują w siłowni, potrzebują rozciągnięcia ciała, bo mają bardzo zwarte mięśnie. Najlepiej, aby od razu po treningu siłowym rozpoczynali zajęcia ze stretchingu. Wówczas ich mięśnie będą lepiej pracowały, staną się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje.

Stretching, tak jak Pilates – wysmukla całą sylwetkę, a mięśniom pozwala się ładnie zarysować.
Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. Panie szybko zauważają, że sporo zeszczuplały. Nie jest to jednak efekt redukcji masy, ale rozciągnięcia mięśni, czyli wysmuklenia sylwetki.

Meet our Super trainers