Super brzuch i nogi

Super brzuch
  • Miejsce Klub Pruskzowska
  • Czas trwania 1h
  • Trener Marta, Monika, Marzena

Super brzuch – Zajęcia składają się z 3 bloków ćwiczeń. Przez 10-12 minut rozciągamy się. Potem przez 20-25 minut robimy ćwiczenia wzmacniające i kształtujące mięśnie brzucha oraz grzbietu. Na koniec 15-20 minut ćwiczeń rozciągających, poprawiających gibkość i elastyczność mięśni.

Rozgrzewka służy do przygotowania organizmu do obciążeń. Podnosi ciepłotę ciała i w konsekwencji przyspiesza puls, co powoduje ze nasze mięśnie i ścięgna lepiej przystosują się do wysiłku. Ma na celu przygotowanie naszego układu krążenia i serca oraz mięśni, ścięgien, więzadeł i torebek stawowych. Rozgrzewka sprawi, ze ćwiczenia będą dla nas łatwiejsze, płynniejsze i lżejsze, a przede wszystkim wyeliminuje zagrożenie kontuzją.

Smukłe nogi to nie tylko efekt wykonywania ćwiczeń siłowych, ale przede wszystkim połączenie ich z właściwym treningiem aerobowym (szybki chód, jazda na rowerze, rolkach, pływanie) i utrzymaniem odpowiedniej diety.

Poznaj naszych trenerów

Marzena

Fitness

instruktor fitness i rekreacji ruchowej w różnych formach gimnastyki. Absolwentka AWF Warszawa. Od ponad 12 lat prowadzi zajęcia fitness. Była reprezentantka Polski w gimnastyce sportowej, wielokrotna mistrzyni Polski, uczestniczka mistrzostw Europy i świata. Medalistka wielu międzynarodowych aren. Nieprzeciętna osobowość, profesjonalizm, nieustający entuzjazm i pogoda ducha to główne cechy, które tworzą wyjątkowy klimat zajęć.